2013.05.25 ANTRENAMENT MUNTLE MIC - POIANA MARULUI SI RETUR

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Salutare, ne-am decis ca o mica iesire in natura nu ne-ar strica asa ca numai bine ca dupa ce am terminat cursuri de Fitness ne-am impachetat bicicletele in masina si am plecat glontz la Muntele MIc pentru un antrenament ceva mai in forta decat pana acum.

Ciprian, Razvan si Gratian au fost protagonistii acestui antrenament ce s-a dorit a fi si o mica recunoastere de traseu pentru maratonul de mountainbike ce va urma a avea loc in luna Iunie in Poiana Marului.

Traseu ce este organizat si pregatit dupa cum am citit pe web de o grupare de moto-enduro.

Dupa ce am ajuns la ora 12.00 la Hotel ne-am facut intrarea repede repejor in pat la caldura, deoarece planul nostru erste de a ne trezi la 7-8 am si de a pleca pe trasee.

De dimineata cand am facut ochi cu totii ce sa vezi ... ceata de nu vedeai la 2 metri in fata ... deci repaos pana la ridicarea plafonului de nori.

Am abordat un traseu offroad in proportie de 95% ce pleca de pe platoul M. Mic si cobora pe la Pietrele lui Solomom si are multiple treceri prin padure , drum ce iese ulterior pe drumul forestier spre Poiana Marului (distanta de coborare 20 km) . Dupa plecarea pe soare cu dinti si 9 grade celsius temperatura, la aproximativ 15-20 de minute ne-a incoltit o grindina serioasa ce nea- tinut pe loc cam 20 de minute in padure, ghemuiti si ascunsi pe dupa copaci, in rest vremea a fost frumoasa, a plouat incontinuu toata coborarea pana in Poiana :))

Returul, din Poiana Marului pana pe Muntele Mic a fost pe ruta drumului forestier spre Saua Jigoriei cu continuare pe drumul asfaltat spre Muntele Mic, total 25 km de urcare continua, cu o diferenta de nivel de aproximativ 1.300 metri

Total riding time am avut 3 ore 45 minute in care am trecut cam aproape prin toate anotimpurile si am vazut peisaje minunate !